Waarschijnlijk ben je bij ons terecht gekomen omdat je klachten hebt omtrent de ADL assistentie of iets anders gerelateerd aan Fokus. Mocht dit het geval zijn, raden wij je aan om sowieso de officiële klachtenregeling te doorlopen, zoals beschreven in de regeling Wkkgz (de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg). Hiermee wordt een klachtendossier opgebouwd, die je kan gebruiken in je geschil met Fokus.
De volledige Wkkgz klachtenprocedure kan je lezen op deze pagina: De Wkkgz klachtenregeling uitgelegd
Fokus hanteert in zijn dienstverlening hun kwaliteitskader ADL-assistentie, die actief is sinds 2018. Je kan dit kwaliteitskader inzien op deze pagina: Kwaliteitskader ADL-assistentie in ADL-clusters 2018. Ook heeft Fokus hun kernwaarden gepubliceerd op hun website: https://www.fokuswonen.nl/1370/over-fokus/missie-en-visie. Daarnaast kan je de officiële gedragscode vinden op deze pagina: Gedragscode Fokus 2018
Mocht je hier vragen over hebben, neem dan gerust contact met ons op en wij zullen je verder op weg helpen. Je kan contact met ons opnemen via het contactformulier, via WhatsApp of via onze Facebook pagina. Ook kan je anoniem contact met ons opnemen via het contactformulier anonieme melding.